۱۲ پاسخ

من ک خیلی میترسم ☹️

پ چرا من هیچ حسی ندارم😂😂😂 چند ماهه نداشتم دیگه بی احساس شدم

کی میتونی داشته باشی؟

چندروز دیگه طاقت بیار

دکتر من گفت تا ۲ماه نیم ممنوعی

خیلی زوده بخیه داخلی حوش نخورد هنو

من اخرین بار اردیبهشت ماه رابطه داشتم 🥲
دلم میخواست ولی دیگه حسی ندارم ☹️😐

من که سزارین بودم 60روز صبر کردم از دردش میترسیدم

وای دقیقا ولی من خیلی استرس دارم که دردش زیاد باشه

ولی فک کنم باید چهل روز بگذره تا دوماه ک بخیه های داخلی خوب شه

اوخی نازی چیزی نمونده تحمل کن تو میتونی😂😂😂

خب میتونی که انجام بدی

کم مونده دیگ ی هفته هم صبر کن😂

سوال های مرتبط