من تو شیشه شیرش میریزم
بار اول و دوم دادم نخورد بعدش قند انداختم شیرین شد خورد
دیگه الان بدون قند میخوره
هم شیر پاستوریزه بهش میدم هم شیر گاو
دخترمنم نمیخورد.از دیروزه یکم گرم میکنم یه کوچولو نبات میندازم توش میخوره از دیروز یه لیوان فرانسوی خورده.با شیشه البته
پسر منم لب نمیزنه
پسر من شیر خشکیه ب شیشه شیر عادت داره میریزم تو شیشه شیرش میدم بهش دفعه اول ک خورد یکم عق زد ولی الان عادت کرده میخوره خداروشکر
شیر محلی بده دکترمن یه قند کوچولو میندازم میدم میخوره
پسر منم هر کاری میکنم نمیخوره میریزم تو شیشه شیرش
از این شیر کوچیکا با نی میخوره
پسر منم نمیخوره اصلا متاسفانه
تو شیشه شیر میدم بهش میخوره
میمونه وقتی به شدت گشنه شد میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.