خواهش میکنم. سر اسپری را هر روز پلک کن بعد بزن براش چون اونروز از دیروزش حالش بهتره
اسپری بینی سدیم کلرید
یه دکتر شربت نئوتادین نوشت شبی ۱ قاشق کوجیک. یبار دیگه ابریزش شد یه دکتر دیگه شربت سیتیریزین نوشت شبی ۱ قاشق. بخور سرد تو اتاق روشن باشه هر دو ساعتی ده دقیقه یکربع. بالا سرش نزاری سرما بخوره تو محیط اتاق کافیه. دماغشا اسپری کنی که نرم بشه مخاطش بعد تخلیه کنی راه نفسش باز باشه. اسپری هم قبلش خوب تکون بده.
نئوتادین
هيچی فقط اسپری بینی و تخلیه
نیوتادین بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.