ظهر تست زدم و منفی شد
لازمه صبح هم بزنم ایا یا همون اوکیه؟

۴ پاسخ

عزیزم اگه ادرارت غلیظ بوده و چند ساعتی دستشویی نرفته بودی جواب میده

دوباره تکرار کن به نظرم

محض اطمینان صبح هم بزن

میگن ادرار اول صبح بهتره تست بزنی

سوال های مرتبط