من ۵هفتمه رفتم سونو گف کیسه فقط دیده میشه

۱۲ پاسخ

کیسه زرده دید؟

منمممم همینطور و خیلی استرس دارم

زوده عزیزم

بعد لک صورتی ک اشکال نداره

زود بوده از ۷هفته جنین دیده میشه قلبشم احتمالا همون موقع دیده میشه یا ۸هفته

بعدلک صورتی هم دارم دکتر شیاف داد با قرص

نگران نباش منم ۶ هفته و ۳ روز رفتم گفت کیسه و ساک هست امروز رفتم خداروشکر قلبش تشکیل شده بود

زود رفتی گلم منم ۵ هفته رفتم فقط کیسه بود دیروز رفتم قلبش خودش همه چی نرمال نگران نباش

خب خوبه دیگه
همین که داخل رحم باشه برا الان عالی و کافی هست گلم
۹ هفته باید بری برا قلب

زود رفتی عزیزم
برای منم اول اصلا چیزی نبود

طبیعیه زود رفتی

خیلی زود رفتی

سوال های مرتبط

مامان دلــویـــن🐣🎀 مامان دلــویـــن🐣🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری