مامانا سرما خوردم زیاد سرفه میکنم چیکار کنم بنظرتون؟

۱ پاسخ

شربت دیفن هیدرامین قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان دخترام❣️❣️ مامان دخترام❣️❣️ هفته بیست‌ودوم بارداری