هیچی نمیخاد بزاری فردا خودش خوب میشه
دست بزاری بیشتر دردش میاد
روغن گوسفندی اگه داری بمال عالیه
ببر اگر خیلی بد بود دکتر
یخ بزار هیچی نمیشه
پماد آد بزن
یخ بزار
ی ساعت نزار بخوابه
یخ بزار
عیب نداره بچه زمین میخوره تا بزرگ شه یکم عسل بزن موقع خواب هم وازلین
من دخترهمیه میخورد زمین به دیوار. سریع کره میزدم خیلیییییی کم کبود میشد خیلی خیلی کم. تجربش ثابت شده اس
سریع کره بمال روش اصلا کبودنمیشه
روغن حیوانی یا کره بزار روش هم باشد میخوابه هم کبودیش در میاد
یخ بزاربراش ولیو یکم ماساژ بده
اخی🥲دقیقا پسر منم خورد به تیزی اینجور پیشونیش باد کرده بود حالت یه رگ مشخص بود
قرمزی و تورم میره...اون رگه فقط یکم مثل کبودی میشه بعد میزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.