سلامممم قبل علائم داشتید که فهمیدید دیابت دارید
یه مقدار مراعات کن این ماه آخری دیابت بیشتر هم میشه، منم هستم و الان دوز انسولین رو بیشتر کردم که ناشتاهام زیر ۱۰۰ بشه، یک ماه رو رعایت کنیم انشالله بعدش تمومه
آدم دیگه هیچی نمیخوره بازم بالاست انگار با آب خوردنم میره بالا
منم الان ی هفته رژیمم روزی دوتا هم قرص متفورمین میخورم اصلا تاثیر نداره الان گرفتمش 145 بود 😒
من قرص متفورمین میخورم هرشب بعد غذا یکی
منم دو هفته باید رژیم بگیرم بعد آزمایش بدم
مگه چند قندت؟
منم سخته رعایت کردن ولی خیلی سخت نمیگیرم که از اون ور بوم نیفتم وزنش کم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.