۱۰ پاسخ

عزیزم ببلاک کامفورت میدادی به بچت چقدروزن میگرفت

من ببلاک دادم بالا می‌آورد ببلاک رو

یبوست نمیکنه خیلی خوبه دختر من اوایلش زیاد دفع داشت تا عادت کرد الان شد روزی دوبار گاهی یه بار وزندهیش نرمال از نان کمتر ولی نان دل‌درد میاره و سنگین تر

من ی هفته بود ببلاک میدادم خوب بود سبکه عالیه ولی چون بخاطر سرماخوردگی وزنش اومد. پایین نان ۱ خریدم امروز

خیلی خوب بود نه یبوست نه اسهال از اول من میدادم برا پسرم ماهی ۱ کیلو و خورده ای وزن میداد ولی یهو خودش دیگه نخورد منم دیگه یه شیر دیگه دادم

وزن دهیش خوبه

زیاد اسهال میشن بچه ها با ببلاک

چند خریدی دولتی

عروس خالم ب دخترش میده با اینکه از پسر من کوچیک تره دخترش ماشالله دوبرابر پسرمه
باز بستگی داره چی ب نی نی بسازه

عالیه تو وزن دهی

سوال های مرتبط

مامان آنید🌸 مامان آنید🌸 ۱ سالگی
مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ ۸ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری