غسل کنی خیلی بهتره... بلاخره طهارت مهمه
منکه غسل میکنم
چون دوسندارم اونجوری به بچه شیربدم
من غسل میکنم... بهتره به نظرم
من نمیدونم چرا ولی بدون غسل شیرش نمیدم
غسل کن حتما اصلا بدون غسل نباید بچه رو نگاه هم کنیم
اگه هم شرایطشو نداشتی وضو بگیر بعد شیر بده خیلی تو روحیاتش اثر میزاره
من تا حد امکان غسل میکنم ولی شده بدون غسل هم شیر دادم خب بعضی مواقع فرصت نمیشه غسل کرد 🤦♀️
از یکی پرسیدم گفت مشکلی نداره فقط تونستی سینه ات رو بشور
عزیزم درحال جنابت مکروهه ولی میتونی باوضو گرفتن کراهتش رو ازبین ببری و مشکلی نداره.زیاد سخت نگیر
حتما باید غسل بگیری اگه بچه بیدار شد باید اول وضوی غسل بگیر ی بعد هر سه بار سینه هاتو باید بشوری بعد شیر بعدی
هرسینه سه بار سه بار
منکه غسل نمیگیرم
خیلی ها میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.