۱۳ پاسخ

شاید بهش نساخته.
گلم همیشه باید روزی یکی دوبار بچه رو بشوی و بعد کرم سوختگی همیسه براش بزنی و مرتب چکش کنی که نسوزه...اینا رو رعایت کن ان شالله دیگه نمیسوزه

اخ اخ از این حساسیته من هم دختر اولم درگیر این موضوع بود تا تونستیم برندی رو پیدا کنیم بهش بسازه ، اکثر برندهای بازارو حساسیت داشت فقط پمپرز بهش میساخت

هانیز خیلی خوبه

بمیرم براش من

گناه داره نوزادهیجی بهش نزن چون بدترمیسوزه.این پودرخاصیت جذبی قوی داره نمیذاره بسوزه عالیه.برای پشت گردن وزیرگردن وگش هاوزیربغلشم استفاده کن

گلم پوردخارجی جانسون بزن زودخوب میشه.کلاوقتی مای بی بی میبندی قشنگ پورجانسون بزن بعدببنددیگه نمیسوزه

مای بیبی بخر از همه بهتره

میگن مولفیکس بد شده من شنیدم هانیز خیلی خوبه از مولفیکس و مای بی بی بهتره

لعنت...
مزخرفه

یه چند روز کهنه اش کن خواهر بزار هوا بخوره بنده خدا

پسر منم داغون کرد

هر موقع میخوای عوضش کنی پماد کانلاولا بزن هیچوقت نمیسوزه بدنش

مولفیکس خیلی بده من مای بی بی گرفتم حساسیت زیاد داره سودو کرم بزن

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی