خانوما کیا بچشون خودش میخوابه؟

۱۳ پاسخ

ن عزیزم

پیشنهاد دوستی بده همشهری

فاطی درخواست بده🥲

دخترم ازهمون بدو تولد مستقل میخوابیدولی پسرم نه از۹ماهگی عادت کرد🤭

والا دخترمن دوسال وچهارماهشه هنوزم خودش نمیخابه الان بیداره باید به زور بخابونمش اونم روپا دیگه برام دست وپا نمونده

ارزو به دلم موند تو این شیش ماه یکبار اینجوری میخوابید ولی جوری گریه میکنه و باید به هزار مکافات بخوابونمش که خسته شدم و عصبییی

منم دخترم بغلش میکنم خودش میخوابه

خدارو شکر من پسرمو وقتی شیرشو میدم بعدش پستونک میدم میخابه

پسرم میذارمش رو تخت یکم موهاشو ناز میکنم میخوابه

من دخترم یه چن وقتیه سیرش میکنم خسته میشه دیگه راحت و زود خوابش میگیره ولی خب باید یا بغلش کنم یا یکم تکونش بدم خودش مستقل نمی‌خوابه هنوز

تقریباً دخترم خودش میخابه

جان؟؟ خودش از کی شنیدی😂😂😂

پسر من فقط باید کنارش دراز بکشم دست میکشم رو صورتم می‌خوابه 🥲

چشش نکنم چند شب دو سه تا میزنم پشتش می‌خوابه😁

سوال های مرتبط

مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۷ ماهگی