کیا هنوز بچشون با صدا سشوار می‌خوابه؟؟

۱۴ پاسخ

من خوابش عمیق شد قطع میکنم
ولی وقتی تو مهمونی با صدای زیادم یا خونه تو پذیرایی بخوابونمش همسایه رو به رویی بچه های مثل گاو در رو می‌بنده یا وقتایی که دردی مثل دندون داره یکم بیشتر روشن میدارم.

متاسفانه من

من ک کلا ا همون اول ب سشوار نه ولی ب اهنگ بی کلام عادتش دادم الانم هنوز با همون اهنگ میخابه😐🫣

اولین بار می‌شنوم همچین چیزی

با سشوار راحت تر میخوابه

هیچوقت نخوابیده
چون کولیک نداشت

منم با سشوار میخابونم هنوز اینجوری بهتر میخابه

من هنوز گاهي ميزارم براش😮‍💨🫩

من اکثروقتا

منننننننن

مننن..

من🤣🤣

من خخخ

من ، گاهی مجبورم صدای سشوار بذارم

سوال های مرتبط

مامان لیدیا مامان لیدیا ۱۰ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۵ ماهگی