۶ پاسخ

بزودکترببین کدومش بهتره سونویاازمایش هرکدوم بهتره انجام بده .توازمایش کامل هورمونی بده نه فقط ذخیره .fshهمه ایناروچک کن.مال من چارتومان شدهمش

ازاد ۱.۵۰۰

به دقیقی اون نیست ولی اگه زخیرت خیلی پایین باشه بهت میگه.

اره بده حتما ،خصوصی من رفتم ۱۷۰۰شد چون ازمایشش کلا آزاده
دولتی ها هم میگیرن ولی برای من جوابش خیلی فرق داشت
اگر بیمه تکمیلی هستی بعدا بیمه بهت پس میده

میخواستم بدم گفت ۱۸۰۰ .آزاده هیچ بیمه ی هم قبولش نمیکنه.برو سنو ددخلی بده

سلام کسی تلگرام گروه برای بارداری سوال از خانما از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم @NAZli8816

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ویکم بارداری