من یه هفته پیش رفتم کل آزمایشم 2600شد بعد پول آزمایش ذخیره رو گفتن بابیمه حساب نمیشه 900خودم دادم
بیمه حساب میشه چرا نشه ؟؟؟من دوهفته پیش دادم ۲۷۰۰ بود ۸۰۰ تومن خثدم دادم بقیش بیمه ازمایشگاه خصوصی بود
من یک ماه پیش ازمایشگاه استان که دولتی ترین نرخ داره دادم
۱۲۰۰ شد
با بیمه نیست حدود ۲ تومن
نه با بیمه نیست من تیرماه پارسال انجام دادم ۱۷۰هزارتومان بود الان رو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.