۵ پاسخ

من یه هفته پیش رفتم کل آزمایشم 2600شد بعد پول آزمایش ذخیره رو گفتن بابیمه حساب نمیشه 900خودم دادم

بیمه حساب میشه چرا نشه ؟؟؟من دوهفته پیش دادم ۲۷۰۰ بود ۸۰۰ تومن خثدم دادم بقیش بیمه ازمایشگاه خصوصی بود

من یک ماه پیش ازمایشگاه استان که دولتی ترین نرخ داره دادم
۱۲۰۰ شد

با بیمه نیست حدود ۲ تومن

نه با بیمه نیست من تیرماه پارسال انجام دادم ۱۷۰هزارتومان بود الان رو نمیدونم

سوال های مرتبط

اوا کوچولو اوا کوچولو قصد بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری