۷ پاسخ

همورویید میتونه باشه

یه هیدروکسیزین بخور اگه کم شد یا خوب شد چیز حساسیت‌زا خوردی اگر تاثیری نداشت همورویید و انگل و چک کن آزمایش بده

انگل

منم الان ۲۰روزی اینجوریم

همورویید.انگل.رعایت نکردن بهداشت

شاید خیلی نشستی
همورویید
انگل

شاید یبوست بودی زخم شده

سوال های مرتبط

مامان سادات ...روشا🌈 مامان سادات ...روشا🌈 ۴ سالگی
مامان هلما مامان هلما ۴ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۴ سالگی