خیلی دوس داشتم آموزش بدم ولی تا رو پام نذارم نمیخوابه
من از اول دخترمو تا میخوابید میذاشتم تو تخت یا تشک جدا کنار خودم ، الان گریه میکنه میذارمش تو تخت خودش معمولا میخوابه نه همیشه اما خیلی موقع ها
خواب مستقل کدومه دیگه منگهواره میکنم بچه هامو وقتی هم که خابیدن جاشون کنارمه میزارم سرجاشون میخابن
زوده حالا من پسرمو 14 ماهگی جدا کردم
منم امشب به همین فکر میکردم ...بنظرت بریم کلاس خواب
چطوری باید آموزش بدیم بهشون🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.