۱۹ پاسخ

قطره دادم

دم کردن عناب . و شیرخشک بده بهش شده روزی یکی

تند تند شیر بده گرم نگهش ندار سعی کن خودتم زردچوبه اینا خیلی تو غذا استفاده نکنی

بچه های من دوبار دستگاه رفتن
من بدنشون با کاسنی میشستم تند تند و ترنجبین هم میدادم
و دفعه دوم ک برگشت دکتر گفت شیر خودمو قطع کنم فقط شیرخشک ک این جواب بود و خداروشکر تاحالا ک برنگشته

دختر من یک هفته ده روز خوب شد زنجیرطلاگردنش کردم.گرمیانه هم نخوردم.دکتر هم بهش قطره داد یکیش شیرخشت بود با یک قرص یک چهارم

من ۱۵ونیم بود چند روز شیر خشک و ترنجبین دادم بهش شیر خشکم دادم خوب شد امروز زردیشو گرفتم پنج بود

هنوز درگیریم و رفع نشده

زردیش عددش چنده عزیزم

از منم دارن 😭نمیدونم چیکار کنم

شیرخشک بده چون اولش خودت اینقد شیر نداری که تند تند ادرار کنه من همینکار رو کردم

حجامت پشت گوش

من هرچی گفتن انجام دادم آخرش تا دوماه طول کشید الان یه قرص داد عالی بود

ترنجبیل من دوهفته هرروز واسه پسرم دادم زردیش ۱۰ بود خداروشکر برطرف شد

فقط زیر دستگاه

دستگاه
زود شیر دادن
اب انار

عرق کاسنی روزی نصف استکان بخور با پنبه به پشت گوشت بچت بزن با پیشونسش

حجامت پشت گوش

دسگاه

دو روز بستری شد از ۱۲ شد ۴

سوال های مرتبط

مامان Halin🐣 مامان Halin🐣 ۱۲ ماهگی