۶ پاسخ

من اینو گرفتم راحت‌تره

تصویر

کیا تو حفته من من درد لگن و کمر دارن
من میگره ول میکنه

برای بیمارستان رکابی خوب نیست آستین دار باید ببری

عزیزم مبارک بسلامتی استفاده کنی واسه نی‌نی😍

اینم کلاهش

تصویر

من اینارو خریدم ست بیمارستان😍

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد