۹ پاسخ

من دخترمو دکتر بردم بخور
قطره پلارژین قطره سدیم کلرید داد

گفت اگه خوب نشد ازیترومایسن بهش بده بخوره

بهترین راه دکتر

ببر دکتر اطفال

خیلی مواظب باش ویروس چشمی خیلی زیاد شده با سرما خوردگی شدید شروع میشه من پسرم گرفت سرما خورده بود چشماش قی کرد هی بدتر شد قرمز شد بعدم یه بیماری مسری به من و همسرمم داد

دخترم خیلی سرفه های وحشتناکی میکنه

از کجا فهمیدی سرما خورده الکی دارو نده ببر دکتر بچه زنعموم دیر فهمید سرما خوردس یچه یک هفته بخاطر درگیره ریه بیمارستان بستریه

شربت میدم از سه ماهگی

هیچی من فقط هر ۴ ساعت اسپری میزنم تو دماغش و تخیله میکنم و شیر بیشتر میدم بهش

از کجا میدونی سرما خورده؟

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی