عزیزم سنتش از قدیم این بود که به محض اینکه دندون بچه نیش میزنه آش دندونی میپزن که حالا به اعتقاد قدیم دندونی که نیش زده و بقیه دندون ها راحت تر در بیان
من که آش جو درست کردم آش دندونی بدم میاد
اولش که تازه زده میپزن میدن بیرون که راحت تر دربیاد
معمولا هنوز بیرون نزده گندم یا برنج درست میکنن که براش راحت بگذره
آشو زمانی که کاملا در بیاد حداقل تو عکسا مشخص باشه
یه کوچولو هم بزنه خوبه
هرچی دیرتر در بیاد بهتره دیرخراب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.