۵ پاسخ

عزیزم سنتش از قدیم این بود که به محض اینکه دندون بچه نیش می‌زنه آش دندونی میپزن که حالا به اعتقاد قدیم دندونی که نیش زده و بقیه دندون ها راحت تر در بیان

من که آش جو درست کردم آش دندونی بدم میاد

اولش که تازه زده میپزن میدن بیرون که راحت تر دربیاد

معمولا هنوز بیرون نزده گندم یا برنج درست میکنن که براش راحت بگذره
آشو زمانی که کاملا در بیاد حداقل تو عکسا مشخص باشه

یه کوچولو هم بزنه خوبه
هرچی دیرتر در بیاد بهتره دیرخراب میشه

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی
مامان آنیسا کوچولو مامان آنیسا کوچولو ۱ سالگی