۹ پاسخ

اونجوری سزارین اجباری میشه و بیمه قبول میکنه ولی کامل نیست نصف هزینه رو بیمه میده مثلا من شهریور بیمارستان بیمه خصوصی بودم هزینه عمل بغییر چیزای اضافه ۲۵ بود اگر اجباری بودم هزینه میشد ۱۲

گفتم مال من چرخید سفالیک شد؟😂

اگه تامین اجتماعی داری برو میلاد رایگان بهترین دکترا رو داره

بریچ باشه دکتر نامه بهت میده میری بیمارستان دولتی باشه تقریبا رایگانه هزینه کمی میگیرن خصوصی ک مشخصه رایگان نیست بلکه بیمه ای داشته باشی ک هزینشو خیلی کمتر کنه برات و اینو خودت میتونی با بیمارستانهای مورد نظرت زنگ بزنی سوال کنی

اره رایگان میشه برامن بریچ بودرایگان سزارین شدم

شرایطی نداره سونو میبری دکترت نامه سزارین میده بهت

نمیدونم اما فکر کنم رایگان باشه چون دیگه سزارین اجباری میشه

بنظرم رایگانه چون جور دیگ ک نمیتونی بزایی

رایگان ک‌نیست عزیزم‌ولی میاد پایین هزینه بیمارستان اگ دکتر‌خودت نخای بیاد بالاسری

سوال های مرتبط