۹ پاسخ

تنبلی تخمدان نداری

بزن عزیزم من روز قبل موندم بود چون علائم با ماهای قبل فرق داشت زدم میگن مثبته عکس بی‌بی چکم تو تاپیک هست🥰

فردا بزن دیگه نشون میده من بعد دو روز زدم نشون داد

پنج روز ب بعد گلم
استرسم نداشته باش بدتر میشی
بعد پنج روز جواب قطعی نشون میده



توکل بخدا و این ماه عزیز باشه

اگه طاقت داری به نظرم صبر کن تا یه هفته
که قشنگ خط پررنگ ببینی😍

بزن عزیزم انشالله مثبت

وایسا ۶روز بشه بعد
منم ۳روز تاخیر دارم
ولی الان درد پریودی دارم فکر کنم میخام پریود بشم

بزن فردا

فردا دیگه روز ۴م بزن😍

سوال های مرتبط

مامان معجزه🤰👼🍼🍓✨️ مامان معجزه🤰👼🍼🍓✨️ هفته هشتم بارداری
مامان مهرسام ودوقلوها مامان مهرسام ودوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری