۶ پاسخ

شیاف دیکلو اندازه یه نخود با دستت نرمش گن خوب بزار براش سریع میاد پایین

واای نگو توروخدا من دوروزه پسرم تب داره دوباربردم دکتر تازه برگشتم باز تب داشت شیافم میزدم پایین نمیومد ترسیدم دوباره بردم اه لعنتی ...کاش من بمیرم بچم یه روزمریض نباشه

دم دقیقه پاشورش کن

تب بر بده استامینوفن یا شیاف بزن هر چهار ساعت یکیشون بدع

خیاربدین بهش

با آب ولرم و یکم آبلیمو پاشویه کنین

سوال های مرتبط

مامان امیر مامان امیر ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان فندق کوشولو🥹 مامان فندق کوشولو🥹 ۱ سالگی