خانما یه هفته فهمیدم باردارم چه ازمایش هایی باید بدم ؟ ازپایش کامل؟

۵ پاسخ

قرص اید فولیک ۱ بخور روزی یدونه

الانم میتونی بری دکتر .آزمایش چکاب برات مینویسه، بعدشم یه سونو قلب برای 7هفته به بعد

دکتر باید بنویسه برات

چکاپ کامل
الان ک باید اول ببینی چن هفته ای بعد بری سونو
قرص اسید فولیک و ویتامین دی باید مصرف کنی

برو دکتر پرونده درست کن ولی ۸ هفته بری خوبه بهداشت میتونی پرونده‌ تشکیل بدی

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری