قرص اید فولیک ۱ بخور روزی یدونه
الانم میتونی بری دکتر .آزمایش چکاب برات مینویسه، بعدشم یه سونو قلب برای 7هفته به بعد
دکتر باید بنویسه برات
چکاپ کامل
الان ک باید اول ببینی چن هفته ای بعد بری سونو
قرص اسید فولیک و ویتامین دی باید مصرف کنی
برو دکتر پرونده درست کن ولی ۸ هفته بری خوبه بهداشت میتونی پرونده تشکیل بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.