۴ پاسخ

سلام مامانی
من نمی‌خواستم فعلا بزنم موهاشو چون پاییناش فره و بالاش صاف
ولی از پریروز که بردم دکتر گفت اینا درکی از جنسیت ندارن این اینکه هعی مپرسن این چیه و کیه
الان میگن چرا من که پسرم موهام بستس اونم که دختر موهاش بستس بهتره بزنید که خدایی نکرده ترنس یا دوجنس نشن واسه همین دوبه شک ام بزنم یا نه

ما ک بچه کچله آرزو دارم مو داشته باشع ببرم خراب کنن یا اصلا کوتاه نکنم 🤕🤣

من پسرمو نمی‌فرستم آرایشگاه هم اینک زوده بچم استرس میگیره
هم اینکه موهاش اینقدر نازه دلم نمیاد کوتاه کنم اطرافیان نمیزارن میگن دست ب مو بچه نزن
حالا وقت هست برای اصلاح

وای خواهر نگو ارسام انقدر از اریشگاه بدش میاد که میبرم انقدر گریه میکنه که نگووووو

سوال های مرتبط