همون نان بخر منم نان میگیرم
دکتر تغذیه میگه بهترین شروع کننده ببلاگ هست
من تو گهواره شنیدم آپتامیل کم شده ولی جالبه دو سه روزه از هر داروخانه ای میپرسم هست و دو سه تا میدن .
کجا کم شده پس .
من از دکتر داروخونه پرسیدم چی ببرم بیمارستان گف نان
میگم آمپول ریه رو از چند هفتگی میزنن
کی گفته نان برای بالای ۶ماهه
من نان میدم همون بیمارستان گفت نان بخرم
من ببلاک گرفتم
نان برای بچه های بالای ۶ ماهه
نان خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.