خانما شکمم خیلی میخاره چکار کنم و دوست دارم بخارونمش؟

۶ پاسخ

منم اینجوریم وقتی یکم چرب میکنم تا حدودی خارشش کم میشه چون داره پوست کش میاد

عزیزم چون پوست کش میاد من روغن نارگیل اصل میزنم خیلی جوابه اصلا بوش هم بد نیست بوش مث نارگیل تازست
عالیه

روغن بزن منم چون میخاره روغن میزنم بعدش دیگ بخاطر روغن چندشم میشه نمیخارونم

با روغن زیتون چربش کن

من کلی روغن زدم به پهلو هام ولی ترک زد دیگه نمیزنم تاثیر نداره الکی فقط چرب و چیلی میشم

یکم روغن زیتون بزن مال منم همینه پوستش کش میاد

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی