خاله ها من و اجیم رفتیم دکتر
هردمون مریض شدیم ❤️

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم خدا بد نده
سرما خوردن ؟الان حالشون خوبه ؟

خدا حفظشون کنه ان‌شاءالله

کجابردی من الان ازقدس میام

انشاالله زودی خوب بشید

اینم اجیمه 🌙

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پرنسس فلورا👼🏻👑 مامان پرنسس فلورا👼🏻👑 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵🪺. مامان 🩵🪺. ۸ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۳ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان شاهان👼🏻👑 مامان شاهان👼🏻👑 ۱۳ ماهگی
مامان یزدان🩵دلوان🩷 مامان یزدان🩵دلوان🩷 ۱۳ ماهگی