۸ پاسخ

گرفتم

۲ سال و نیم اگه اونموقع هم نشد ۳ سالگی

نمی‌دونم
فعلا هیچ برنامه ای ندارم
شاید بعد دوسالگی کم کم آمادش کنم

من انشاالله تو سال جدید اردیبهشت اینا

دوهفته است گرفتمش

حداقل بشه ۲ سال و نیمش

دوسالونیم به بعد

2/5 سال میخوام بگیرم ایشالا

سوال های مرتبط