۲ پاسخ

زایمانت سخت بود ؟ چجوری بود؟

طبیعیه منم کلافه شدم از اینهمه درد ، قبلا یک امپول هم نمیزدم از شدت ترس ولی الان بخیه های سزارینم پدرمو دراورده ، از طرفی سه روز اول بعد زایمانم من نخوابیدم ، دیگه روز چهارم داشتم بیهوش میشدم ولی هرجور بود با خودم کنار اومدم واسه بچم شیر دوشیدم و گذاشتمش شب پیش مامانم و خواهرم خوابید خودمم خواببدم یک دل سیر

سوال های مرتبط

مامان نیلو‌ و یزدان 🧸🍪 مامان نیلو‌ و یزدان 🧸🍪 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نور خونه💕 مامان نور خونه💕 روزهای ابتدایی تولد