زایمانت سخت بود ؟ چجوری بود؟
طبیعیه منم کلافه شدم از اینهمه درد ، قبلا یک امپول هم نمیزدم از شدت ترس ولی الان بخیه های سزارینم پدرمو دراورده ، از طرفی سه روز اول بعد زایمانم من نخوابیدم ، دیگه روز چهارم داشتم بیهوش میشدم ولی هرجور بود با خودم کنار اومدم واسه بچم شیر دوشیدم و گذاشتمش شب پیش مامانم و خواهرم خوابید خودمم خواببدم یک دل سیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.