وای چرا وانمیسته ۶ ماهه که بشه چه طور باید تو کارای خونه کمکت کنه
🤔🤔🤔🤔چه انتظارا از نوزاد دارین
خانومم استخونای بچه هنوابه حتی تو ۵ ماه میگن رو ماه هاشون نگه ندارین وزن بدنشونو نمیتونن تحمل کنن
رورویکو میگن نزارین اونوقت میخواین وایسته راحت بچتون 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
مگه بایدوایسته🤔
منظورت خودش به تنهایی میگی وانمیسته یا وقتی بغلش میکنی خودشو نمیگیره؟
مامان السانا روروئک هم خیلی کمک میکنه من اول شش ماهگی دیگه میزارم تو روروئک البته تایم کوتاه
هی تمرین باهاش که پا بزنه من از دوماهگی باهاش تمرین کردم تازه کوچیکترم بود البته خودم میگفتم نه مامانم میگفت بزار بچه پا بزنه رو زمین حالا هی با دخترت تمرین کن تا پاهاش سفت بشه
پسرم نزدیک پنج ماهه تازه به پهلو میشه
چه انتظاری از نوزادا داریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.