من درد زیر شکم سمت راست دارم بنظزتون بچم دختره یا پسر

۴ پاسخ

ربطی نداره ولی اگه اعتقاد داری سمت راست دخترمیشه اگه پایین بزنه دختره اره بالا بزنه پسره

مال من پسر بود سمت راست
این یکی هم سمت راست هم سمت چپ گاهی اوقات😂

مال من پسر بود ، منم همین دردو داشتم

گلم ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان رادمان مامان مامان رادمان ۴ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری