کیا بچه شیر به شیر دارین؟

۴ پاسخ

سلام من چی شده؟

ب نام خدا من. غلط کردم

من دارم
ناشکری نمیکنم ولی خیلی سخته الان 4شبانه روزه از دندون درد دارم جون میدم ولی ایناهم خابشون بدتر شده اصن خاب ندارن حالم خوب نیست خستمه ارزوی مرگ. دارم واسه خودم فقط

من دارم

سوال های مرتبط