۲ پاسخ

فرث دارن پسرمن چندروزیباردفع میکنه ازوقتی ازشیرگرفتم این مدل شده

بچه ها باهم فرق دارند بچه من تقریبا روزی سه چهار بار شایدم بیشتر اما بچه بزرگم دوروزی یکبار

سوال های مرتبط

مامان فواد  و طاها مامان فواد و طاها ۵ سالگی
مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته بیستم بارداری