۱ پاسخ

عزیزم معمولا هفت سالگی می‌افته دندون ها الان زودتر لق شده به نظرم ولی خب می‌افته اگخ خیلی لق ودرد افتادن واذیتش میکنه خودت بکشش

سوال های مرتبط