۱۰ پاسخ

هیچی فقط راه مبره
از ۹صبح تا۱۰ شب

هیچچچچ
اصلا هم براش نمیزارم

کارتون دوسداره ولی مدام نمیشینه نگاه کنه شاید ی ربع تا ۲۰ دقیقه

حتی اگه کارتون هم ببینه (که نمیبینه)همش جلو تلوزیون در حال بدو بدوعه

هیچ......

هیچی خخخخ

شاید نیم ساعت کارتون ببینن ولی بیشتر باخاهرش بازی می‌کنه

هههههههی🥲💔

نهااایت نیم ساعت اونم اگ اون لحظه براش خوردنی بیارم اروم باشه تلوزیون ببینه وگرنه همش تو دست پامه نمیزاره غذا درست کنم

هیچ ساعتی🤕

سوال های مرتبط