۲ پاسخ

یا دندونه یا اضطراب جدایی دختره منم همینه تازه از بغل کردنش راحت شده بودم ک باز یه ماهه گیر داده همش بغلم باشه و همش کنارش باشم وگرنه جیغ و گریه راه میندازه

دختر منم اینجوری شده فک‌کنم‌واسه دندونشه

سوال های مرتبط