دخترم اسهال چی بدم بهش خوب بشه؟

۱۲ پاسخ

ساشه کیدی لاکت

پودرکیدی لاکت

قطره پدی لاکت هر ۱۲ساعت یه قطره چکان پر بدش .

فرنی با اب بپز‌بدش موز بریز توش بادام بریز توش

روزی ۱۵ قطره ... اگه امروز دادی دیدی مث قبل شد دیگه نده اگه باز اسهال بود فرداهم بده..... این دوتا قطره داشته باش بدردت میخوره ...قطره پدی لاکت اسهال خوب میکنه ‌..قطره بی بی کر ملین شکمش شل میکنه ... هرکدوم ۱۵ قطرست .. روزش دست خودته باید ببینی اگه شکمش مث همیشه معمولی شد دیگه قطره ندی ...باز اگه دیدی یروز یبوست داشت قطره بی بی کر بدی ..

پدی لاکت ۱۵ قطره

پدیلاکت بده اگه خوب نشد ببر دکتر اسهال شدید خطرناکه

کپسول یوموگی بهترین گزینه بود یرا بچم بریز داخل دوقاشق ماست

دارو پدی لاک میشه بدی پودر پلانتاژل هم خوبه بدی

تخم مرغ آب‌پز موز

نعنا دم کن هی بده بخوره

کته ماست پروبیوتیک پرچرب
سیب زمینی آب پز
موز
سیب درختی
ادامه دار بود ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی