کسی بوده توی بارداری داروی آرامبخش بخوره؟

۴ پاسخ

من آسنترا میخورم هی دوازده ساعت نصف ی دونه

من هیچی.

من هورمونام خعلی بهم ریختع بود ب دکترم گفتم یع قرصی دادع روش نوشتع ارام بخش و ضد افسردگی😂 دیگع نمیدونم این همونیع ک‌شما میگی

من فلوکستین ۱۰ میخورم

سوال های مرتبط

مامان ضربان مامان ضربان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جنین مامان جنین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محسن و دختری مامان محسن و دختری هفته بیست‌ویکم بارداری