دکترت کیه عزیزم
منم میترسم یهو دردم بگیره
چون خیلی وقتا شکمم درد میکنه
عزیزم نامه سزارین منو درست تو ۳۹ هفته داده منم میگم دیر هست ولی قبول نکرد
من تاریخ زایمانم ۳۹هفته ۴روز داده با اینکه سزارین اجباریم گفت بچه کامل میشه بعدا دستگاه نمیره
من تجربه زایمان طبیعی نداشتم یعنی احتمالش هست دردم بگیره اون موقع باید چی کار کنم ؟
منو فرهنگ ۳۸ و ۲روز عمل کرد
من دقیقا همین موقع زایمان کردم نه درد هیچی نداشتم دکتر گفت ۳۸ هفته کامل خودم خواستم یه هفته بیشتر بمونه
نه عزیزم بعضیا براشون دیرتر انجام میدن
برای سزارین من ۳۷ هفته و شش روز یا در واقع همون ۳۸ هفته و صفر روز سزارین میکنم.
دکتر قبلیم گفته بود ۳۸ هفته و پنج روز عوضش کردم میترسیدم دیر شه.
البته شکم اول معمولا دیر تر نامه میدم من دومین سزارینمه.
میترسم دردم بگیره برم بیمارستان
هرچند میگن بعیده تا ۴۰ هفته کامل بشه کسی زایمان کنه
من ۳۹ هفته زایمان کردم البته زودتر چون درد داشتم زودتر از نوبت عمل زایمان کردم
من انشالله ۳۹ هفته و ۲ روز ینی دو روز دیگه نوبت دارم، نه نگفت خودم خواستم، رفتم سه شنبه هم دکتر گفت نشانه های زایمان نداری، آخه من تنگی دافع لگن دارم شدید و اصا سر بچه نمیتونه وارد لگن بشه و گفت میتونی صبر کنب، منم کفتم اوکیه تا آخرش وایسم تا بچه بزرگتر بشه، خودمم شیر داشته باشم
بچه اول رو دیر سزارین میکنن
ن تا لحظه ای ک بچه مدفوع نکرده باشه اشکالی نداره
من سی هشت هفته و سه روز نامه داد
برای سزارین ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.