سلام خانوما میشه ۳۹ هفته سزارین شد دیر نیس؟ لطفا جواب بدید؟

۷ پاسخ

الان دکترا زود سزارین انجام نمیدن، میذارن ۳۹ کامل بشه بعد، مگر مشکل خاصی باشه

من ۳۹ هفته ۲ روز شز شدم

منم ۳۹ کامل میشه بهم سزارین داده

من سر پیرم ۳۹ هفته و ۳ روز سزارین شدم
الانم که هنوز هیچ نامه ندارم برای سزارین

سلام ببخشید تورو خدا میشه به من بگی دکترت کی من به هرکس میگم میگن الا عمل نمیکنن بعد ببخشید شما تو کدوم بیمارستان میخوایین عمل کنید
میشه زود جواب بدین خیلی خیلی ممنونم ازتون خواهش میکنم ♥️♥️

نه من‌۳۹‌هفته و ۲ روز سز شدم

ن عزیزم هیچوقت دیر نیس

سوال های مرتبط