نه بابا چرا دیر باشه. دیگه خیالت راحته بچه دستگاه نمیره
دکتر منم همینو گفت
هرکاری کردم ۳۸ هفته قبول نکرد
منم میگ۳۸هفته۲روز یکمم انقباض دارم میترسم دردم بگیره🤕
نه عزیزم من اول 39عمل شدم
نه چرا دیر باشه..من دخترمو۴۰ هفته و ۴ روز سزارین کرد
ن عزیزم نگران نباش اتفاقا خیلیم خوبه بچه کامل رشد میکنه خوب وزن میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.