۶ پاسخ

نه بابا چرا دیر باشه. دیگه خیالت راحته بچه دستگاه نمیره

دکتر منم همینو گفت
هرکاری کردم ۳۸ هفته قبول نکرد

منم میگ۳۸هفته۲روز یکمم انقباض دارم میترسم دردم بگیره🤕

نه عزیزم من اول 39عمل شدم

نه چرا دیر باشه..من دخترمو۴۰ هفته و ۴ روز سزارین کرد

ن عزیزم نگران نباش اتفاقا خیلیم خوبه بچه کامل رشد میکنه خوب وزن میگیره

سوال های مرتبط