خانما ۳۹ هفته برای زایمان دیر نیست

۸ پاسخ

منم سزارینم...دکتر زایمانمو زد 39 هفته و 2 روز
میترسم دیر باشه

نه من ۴۰ هفته زایمان کردم

سزارین دیره

من ۴۰‌هفته زایمان کردم

نه تا چهل و دو طبیعی
تا سی و نه ،چهل سزارین

نه اتفاقا ۳۹ هفته بچه کامل کامل و تو دستگاه نمیره

نه تا ۴۰ هفته وقت هست

نه .

سوال های مرتبط

مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری