۱۲ پاسخ

مال من ک ۳۷هفته و پنج روز ک وارد ۳۸ هفته میشم نامه داده

دکتر منم گفت ۳۸ هفته و نیم بهت وقت میدم

برا منم ٣٨ هفته و ٥ روز داده

ن منم ۳۹ دقیق میخوام برم

منم دکترم ۳۹هفته۲روز‌ نوبت سزارینمو داده

برا منم همینه

نه خیلی هم خوبه
هر یه روزی ک بچه تو شکم شماست کاملتر میشه

سزارین اول هستی؟؟؟

دیر که هست حتما دکترت یه چی میدونه

ممکنه تا اون موقع درد زایمان طبیعی بیاد سراغت ... معمولا ۳۸ هفته تایم سزارین میدن

ماله منم 39هفته وپنج روز نامه میده😕

دکتر منم ۳۹ هفته تمام نوبت داده
کلا معتقده بچه هرچی بیشتر تو رحم بمونه بهتره

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد