۶ پاسخ

جاری من هردو رو میده اما به سختی ی وقتایی سینه نمیگیره ی وقتایی شیشه .و دکتر گفت برا اینکه بچه رو سردرگم کردی تا میاد شیشه رو عادت کنه سینه میدی یا برعکس .اما من خودم فقط شیشه میدادم با اونت .تا دوسالگی کامل خورد

من شیشه بیبی لند نی دار میدادم
تا آخر دوتاشو خورد ،به نظرم بیشتر از مارک شیشه و اینها مقدار شیرخشکی که میدی مهمه ،من به پسرم یه بار صبح یه بار عصر شیشه رو میدادم ،یا نهایت وقتی سر کار بودم

اونت استفاده میکردم البته شیر خودمو دوست داشت ولی چون کم بود دیگه خودم کلا بهش شیشه دادم

دو تا شو میدم شیشه شیر هم بی بی لند

من شی‌اور‌هی میدادم تا ۶ ماهگی بعد دیگه شیشه نگرفت و می می رو انتخاب کرد

من دوتاشو میدم اما شیرخشک رو توسه ماهگی پس زد مارک بیبی لند

سوال های مرتبط