۹ پاسخ

من دو روزه خاموش کردم

والا کا شهریاریم امشب کولرمون روشن بود

دیروز جمعش کردم

ماخاموشه چن روزه

ما کلا نه پکیج نه بخاری هیچ چیز گرمایشی نداریم تنها وسیله گرمایشی جز گاز برای پخت و پز که همه دارند یه آبگرمکن خودجوش برقی هم داریم که دو ماه نیم از سال ازش استفاده می کنیم کل پاییز زمستون هم کولر روشن بوده 24ساعت فقط بجای هرسه تا دوتا روشن بودند که الان چند روزه هر سه تا روشن کردیم آبگرمکن هم از برق کشیدیم چون آب لوله کشی گرم شده البته الان گرماش عالیه اما متأسفانه یک ماه ونیم دیگه آب لوله چنان جوش میشه که نمیشه استفاده کرد بای سه تا پنج صبح که یکم جوش بودنش کمتره بری حموم یا تو وان آب بریزی بزاری خنک بشه حموم کنی

ما منطقه کوهستانی هستیم شبا خیلی سرده تا اواسط اردیبهشت روشنه

ما یه ماهی میشه خاموش کردیم

من. ولی سردمونه

ما تهرانیم تا دیروز روشن بود ولی الان خاموشه خیلی گرمه

سوال های مرتبط