۵ پاسخ

فکر نکنم بزنه ببینین مردم که همه شب میان بیرون قرار برن دور نیروگاه که شاید بخاطر اونا نزنه صدا سیما گفته بهشون

تصویر

من فکراینم ک اتم نزنه بهموننن😭

چیزهای مهم تری از پکیج هست😅
یخچال،اب،گاز همه بهم مرتبط

هوا رو به گرمیه اکثرا پکیج خاموش کردن
فعلا حرص این موضوع رو نخور🤣


(خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است )

فعلا نگران نباش دیگ هوا رو به گرمیه ۶/۷ ماه تا یخ کردن فاصله داریم
فعلا قراره بپزیم تو گرما😂

سوال های مرتبط