لعنت به ختنه
سلام خانما منم پسرم حدود ۳ماه پیش ختنه کردم الان دیدم چسبندگی داره چکار کنم توروخدا اگه راه حلی دارین بگین ...🥺اعصابم بهم ریخته من ۱۴ سال پیش پسراولیمو ختنه کردم اینکارا نکردم حالا این یکی چسبندگی گرفته خیال میکنم ... دیشب تالا آلتو شستم و چرب کردم و بادست کشیدم عقب ولی یه طرفش حس میکنم چسبیده اینو نمیشه کاریش کرد؟
اگر خیلی زیاد نیست هر بار که پوشکش رو باز میکنی. با پماد اد چربش کن کم کم بکشش عقب تا جدا بشه اگر زیاد هست ببر دکتر خودش جداش میکنه چیز خاصی نیست نگران نباش
هر روز با آد چرب کن و از پوست جدا کن، اگه الان جدا میشه هنوز چسبندگی نگرفته، اگه وقتی با دست پوست رو میاری پایین کامل کلاهک میاد بیرون خوبه فقط حتما چرب کن
پسر منم همینجوریه، از روزی که ختنه کرده هر روز چرب میکنم و با دست پوست رو جدا میکنم
ادرار میکنه ؟
چه طور متوجه شدی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.