۱۵ پاسخ

ب دکترم میگم ۳۸هفته برداره اینطوری آدم همش استرس می گیره

انشاالله به سلامتییییی😍😍😍😍
حسابییییییی بخورشششششش ولذت ببر و از همه روزا لذت ببر انقدررررررر زود بزرگ میشه الان مهرسانای من دیرور شد ۹ ماهه واقعا نفهمیدم چطوری بزرگ شد....
باتمام سختی هاشششش ولی خیلییی قشنگه😍😋

عزیزم انشالله بسلامتی زایمان کنی برا ما هم دعا کن لطفا❤️

اصلا استرس نداشته باش بهترین روز زندگیت میشه.
هیچی درد نداره.برای منی که آستانه ی تحمل دردم در حده صفره،تموم دردا قابل تحمل بود برام.
با شیاف و سرم دردت مثل درد پریودی میشه

به سلامتی گلم مبارک باشه
یادت نره برا خواهر مریض من دعا کنی🥲
به منم دعا کن خدا نی نی بهم بده🙏💟

منم همینجورم دقیقا😅
یه حس تضاد بین ذوق و ترس

وووی خداااا نی نیت داره میاد🥹
انشالله که بسلامتی بغلش کنی
من چرا فکر میکردم تو زایمان کردی 😅😅

🥹❤️اوخیییی ب سلامتی

عزيزم انشالله بسلامتى فارغ بشى مارو هم دعا كن❤️

بسلامتی

عزیزم بسلامتییییی بغلش بگیری

خیلی استرس دارم🥲
به نظرتون فردابرم سونو خوبه؟

سلام خانما دوسه روزی هست تکونای بچه خیلی کم شده
دکترم رفتم قلبش اینا خوب بود نوار قلبم گرفت خوب بود

ای خداااا😍
چ حس خوبی چقدر هیجان و استرس داری الان
ایشالا قسمت ما
توروخدا برای ماهم دعا کن
راستی همونی بودی که نینی ریزه میزه بود؟؟یا اشتباه گرفتم 🤦🏻

دعا برای ما یادت نره مامان جون❤️

سوال های مرتبط

مامان مهدیار۱۳)آدریَن مامان مهدیار۱۳)آدریَن ۵ ماهگی
مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی
مامان بهار مامان بهار روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان مهوآ🌱 مامان مهوآ🌱 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان آنیل ودُرسا مامان آنیل ودُرسا ۱ ماهگی
مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد