ب دکترم میگم ۳۸هفته برداره اینطوری آدم همش استرس می گیره
انشاالله به سلامتییییی😍😍😍😍
حسابییییییی بخورشششششش ولذت ببر و از همه روزا لذت ببر انقدررررررر زود بزرگ میشه الان مهرسانای من دیرور شد ۹ ماهه واقعا نفهمیدم چطوری بزرگ شد....
باتمام سختی هاشششش ولی خیلییی قشنگه😍😋
عزیزم انشالله بسلامتی زایمان کنی برا ما هم دعا کن لطفا❤️
اصلا استرس نداشته باش بهترین روز زندگیت میشه.
هیچی درد نداره.برای منی که آستانه ی تحمل دردم در حده صفره،تموم دردا قابل تحمل بود برام.
با شیاف و سرم دردت مثل درد پریودی میشه
به سلامتی گلم مبارک باشه
یادت نره برا خواهر مریض من دعا کنی🥲
به منم دعا کن خدا نی نی بهم بده🙏💟
منم همینجورم دقیقا😅
یه حس تضاد بین ذوق و ترس
وووی خداااا نی نیت داره میاد🥹
انشالله که بسلامتی بغلش کنی
من چرا فکر میکردم تو زایمان کردی 😅😅
🥹❤️اوخیییی ب سلامتی
عزيزم انشالله بسلامتى فارغ بشى مارو هم دعا كن❤️
بسلامتی
عزیزم بسلامتییییی بغلش بگیری
خیلی استرس دارم🥲
به نظرتون فردابرم سونو خوبه؟
سلام خانما دوسه روزی هست تکونای بچه خیلی کم شده
دکترم رفتم قلبش اینا خوب بود نوار قلبم گرفت خوب بود
ای خداااا😍
چ حس خوبی چقدر هیجان و استرس داری الان
ایشالا قسمت ما
توروخدا برای ماهم دعا کن
راستی همونی بودی که نینی ریزه میزه بود؟؟یا اشتباه گرفتم 🤦🏻
دعا برای ما یادت نره مامان جون❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.